Sajtos grill szendvics

2010. július 8., csütörtök

Szendvics, tehát persze, hogy az USA-ban tanultam.... Tanultam? :D:D Nem kell hozzá valami nagy tanulás, hogy megalkossuk ezt a szendvicset... :D Viszont, amilyen egyszerű, olyan finom is! Már nagyon régen ettem, de most jövő héten lehet csinálok magamnak.



Hozzávalók 1 db szendvicshez
- 2 szelet toast kenyér
- 1 szelet lapka sajt
- margarin

Elkészítés

A sajtszeletet a 2 szelet kenyér közé helyezzük, majd vékonyan megvajazzuk az egyik szelet kenyér alját, és egy serpenyőben megpirítjuk. Másik oldalát is megvajazzuk (elég egy kis darabka vajat a kenyér közepére tenni) és azt az oldalt is megpirítjuk.

Lehet variálni, hogy gombát, paradicsomot, szalámit teszünk bele, de én csak sajtosan szeretem. :)

Elkészítési idő: kb. 5 perc :D

Jó étvágyat!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Utazó szakácskönyv Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino