Tejszínes-sonkás-gombás tészta

2011. szeptember 10., szombat

Ez a recept nemigazán tudom, hogy honnan jött, de nagyon szeretjük. Eredetileg csak sonkával készítettem, de egyik alkalommal kitaláltam, hogy teszek bele gombát és petrezselymet is. Azóta csak így csinálom. Nagyon finom.


Hozzávalók

- füstölt sonka apró kockákra vágva (mennyiséget nem tudom, csak találomra szoktam....) :)
- 1 doboz gomba konzerv (bár frissből biztos jóval finomabb)
- jó sok főzőtejszín (kb. 6 dl)
- 2-3 közepes fej (lila) hagyma
- friss metélő petrezselyem, de szárított is jó
- pár gerezd fokhagyma (vagy fokhagyma krém, de abból kevés kell,mert nagyon sós!)
- olaj
- bors

Elkészítés

1. Olajon megdinszteljük a hagymát és fokhagymát.

2. Hozzáöntjük a sonkát, és megsütjük. Ha kész, hozzáöntjük a gombát is és tovább sütjük.

3. Felöntjük a tejszínnel (én amúgy még egy kis tejjel higítottam), felforraljuk.

4. Borssal és petrezselyemmel ízesítjük.

Bármilyen tésztával lehet kínálni.

Jó étvágyat!

Elkészítési idő: 30 perc

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Utazó szakácskönyv Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino