Hello Kitty torta

2012. július 2., hétfő

Unokatestvérem, Lilla 6 éves lett idén nyáron, ez alkalomból készült neki ez a Hello Kitty torta. A torta maga egy nagyon egyszerű, tejszínes-barackos torta volt. Az egyik kezében még volt egy 6-os gyertya is, csak azt nem fényképeztem le.

Hozzávalók

- 3 db 3 tojásos, A4-es papír méretű tortalap
- 7 dl Hulala tejszínhab
- 1 nagy konzerv barackbefőtt (vagy bármi más gyümölcs)
- baracklekvár
- 1 db sárga színű Smarties :-)

Díszítéshez: ételfestékek

Elkészítés

1. Megsütjük a piskótákat.

2. Mikor kihűltek kivágjuk a kívánt formát. Ez esetben Hello Kitty. (Papírra megrajzoltam, körbevágtam, és ezt használtam sablonnak. Éles késsel körbevágtam a piskótát a sablon mentén.)



3. A piskóták tetejét megkentem baracklekvárral.

4. Miközben sültek a piskóták, felvertem a tejszínhabot, illetve felszeleteltem apró kockákra a barackot.

5. A tejszínhab egy részét összekevertem a barackkal, a többi félretettem a díszítéshez.

6. A barackos tejszínhabot rákenjük a piskótára, rátesszük a következő piskótalpot és így tovább.


7. A maradék tejszínhabbal bevonjuk a torta oldalát, majd pedig feketére színezett tejszínhabbal megrajzoltam a cica körvonalait.

8. Csillagnyomóval díszítettem az alábbi módon: piros tejszínhabbal a ruháját, fehér a cica szőrét készítettem el. A szemei fekete tejszínhab, az orra pedig a sárga Smarties. Az elmaradhatatlan masni pedig szintén piros tejszínhab.

9. Ha elkészült, hűtűbe tesszük egy pár óra.

Jó étvágyat!

Elkészítési idő: nekem pont 3 óra volt (minden piskótalapot külön sütöttem meg, ami darabonként kb. 25 perc volt).

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Utazó szakácskönyv Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino